C/1. (PA)Az egyedi vállalati arculat fogalma és céljai. Ismertesse a vizuális rendszerének felépítését, az arculat funkcióját, összefüggéseit a Corporate Pr-rel
C/2. (PA)Az imázs fogalma, valamint az imázsra ható tényezők. Az imázs, arculat és PR összefüggései.
C/3. (SZS) Kormányzati, önkormányzati és közösségi kapcsolatok ( Public Affers) meghatározása és kategóriáinak bemutatása
C/4. A PR három fő elemének ismertetése, bemutatása
C/5. (NK) Ismertesse a PR tevékenység folyamatát és jellemezze fázisait ( PR folyamat ábra)
C/6. (NK) Mutassa be a PR célcsoport típusait
C/7. A kommunikáció milyen hatással van egy szervezet életére és milyen típusú problémák megoldására használható
C/8. (NK) A PR meghatározása, célja, történeti fejlődése
C/9. Ismertesse a vállalati PR taktikák főbb eszközeit
C/10. (SZS/NK) A non-profit PR meghatározása és bemutatása
C/11. A nyilvánosság és a PR összefüggései
C/12. (NK) A politikai pártok PR tevékenysége
C/13. A választási kampányok előkészítése és levezetése a PR keretein belül
C/14. Beszéljen a demokrácia és a nyilvánosság összefüggéseiről
C/15. (SZS) Ismertesse a szervezet belső kommunikációjának működését. Mutassa be, hogy a belső kapcsolatok milyen szempontból jelentősek
C/16. (NK) A sajtókapcsolatok célja és szerepe. A jó sajtókapcsolatok szempontjai, feltételei.
C/17. (SZS/NK) A sajtókapcsolatok eszközei és jellemzői
C/18. Értelmezze az információ és a kommunikáció PR vonatkozásait
C/19. (PA)Az arculatépítés gyakorlata. Az arculati menedzser feladatai
C/20. Értelmezze a PR-t, mint vezetési funkciót
2010. április 5., hétfő
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése